36 nieuwe coronabesmettingen binnen olympische bubbel in Peking

36 nieuwe coronabesmettingen binnen olympische bubbel in Peking

In totaal hebben zaterdag 29 mensen die China zijn binnengekomen voor de Olympische Winterspelen kort na aankomst op de luchthaven positief getest op het coronavirus. Onder hen zijn 19 atleten of andere teamleden.

Daarnaast zijn ook zeven besmettingen gevonden onder mensen die zich al in de ‘olympische bubbel’ bevonden.

Streng veiligheidsbeleid

Bij de Spelen in Peking geldt een streng veiligheidsbeleid om het gevaar voor coronabesmettingen zo goed mogelijk het hoofd te bieden. Zo zijn er diverse bubbels en zijn alle betrokkenen – van sporters tot journalisten – volledig gescheiden van de rest van de Chinese bevolking.

Om infecties zo snel mogelijk op te sporen moet elke deelnemer binnen de ‘olympische bubbel’ dagelijks een PCR-test afleggen. Iedereen die het virus heeft opgelopen, wordt geïsoleerd in een speciaal daarvoor bestemd hotel. De getroffenen kunnen pas vertrekken na twee negatieve PCR-tests met een tussenpoos van ten minste 24 uur.

Reageer of discussieer mee

Vond u 36 nieuwe coronabesmettingen binnen olympische bubbel in Peking nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “36 nieuwe coronabesmettingen binnen olympische bubbel in Peking” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…