Club Fatih weer open na coronaperikelen in dansclub in Kampen: ‘Systeem zo lek als een mandje’

Club Fatih weer open na coronaperikelen in dansclub in Kampen: ‘Systeem zo lek als een mandje’

Dansclub Fatih in Kampen gaat komend weekend weer open met het cafégedeelte nadat er twee weken terug een grote corona-uitbraak was en het personeel in quarantaine thuis zat. Dit laat manager en teamleider Erwin Wielandt weten. ,,Het systeem was zo lek als een mandje.”. Tientallen jongeren testten twee weken terug positief op het coronavirus na een avondje stappen bij Fatih in Kampen. Donderdagnacht 8 juli gingen eindexamenleerlingen van het Almere College uit hun plaat bij de dansclub. Speciaal voor deze avond waren jongeren vanaf 16 jaar welkom.

Reageer of discussieer mee

Vond u Club Fatih weer open na coronaperikelen in dansclub in Kampen: ‘Systeem zo lek als een mandje’ nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Club Fatih weer open na coronaperikelen in dansclub in Kampen: ‘Systeem zo lek als een mandje’” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…