Deze zomer beleven we de doorbraak van de QR-code in de horeca

Deze zomer beleven we de doorbraak van de QR-code in de horeca

Ik hoop dat ik me vergis, maar volgens mij beleven we de doorbraak van de QR-code in de horeca. Niet alleen vanwege coronacontrole, maar ook om te bestellen, via een sticker op je tafel. In Frankrijk QR’den we een voortreffelijk driegangendiner bij elkaar, waarna de garçon hoofdschuddend de vijf liflafjes opsomde die ze wél serveerden. In Spanje ontvouwde zich een schatkamer van tweehonderd exquise tapas, omschreven in ronkend Baskisch, wat uiteindelijk leidde tot een tafel vol zeester en varkensoor.

Maar op een overvol terras in Nederland liep het systeem op rolletjes. Men QR’de, bepaalde en betaalde meteen. Alleen voor het op tafel zetten van de bestelling werd nog gebruikgemaakt van de zogeheten ‘mensen’.

Graag had ik wat muntjes achtergelaten voor het verlegen meisje dat het broodje bracht, maar ook de fooi was vooraf al binnengeharkt door de code, die ik niks durf te weigeren, want straks denkt Google dat ik een krent ben.

Reageer of discussieer mee

Vond u Deze zomer beleven we de doorbraak van de QR-code in de horeca nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Deze zomer beleven we de doorbraak van de QR-code in de horeca” mag u delen met anderen 😉

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…