Galapremière Hazes-musical gecanceld, drie acteurs hebben corona

Galapremière Hazes-musical gecanceld, drie acteurs hebben corona

De première van de André Hazes musical Hij Gelooft in Mij op zondag 6 februari in Koninklijk Theater Carré gaat niet door. Producent Stage Entertainment maakte eerder al bekend dat acteurs Martijn Fischer en Annick Boer in quarantaine zitten vanwege een positieve coronatest. Nu blijkt ook Roosmarijn Luyten, die de rol van Rachel Hazes speelt, corona te hebben.

De acteurs voelen zich ondanks de besmetting alle drie goed. Eerder moest Stage al de voorstelling van donderdagavond afgelasten. De voorstellingen van vrijdag en zaterdag kunnen evenmin doorgaan. Kaarthouders voor deze voorstellingen ontvangen vandaag bericht en kunnen hun kaarten kosteloos omboeken.

„Dit is overmacht en natuurlijk een ongelofelijke teleurstelling voor de cast, muzikanten, iedereen achter de schermen en natuurlijk het publiek”, aldus managing director Walter Drenth. „Er is de afgelopen maanden enorm hard gewerkt en de voorstelling staat als een huis.”

Reageer of discussieer mee

Vond u Galapremière Hazes-musical gecanceld, drie acteurs hebben corona nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Galapremière Hazes-musical gecanceld, drie acteurs hebben corona” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…