Horeca blij met latere opening, ‘maar geen oplossing voor nachtclubs’

Horeca blij met latere opening, ‘maar geen oplossing voor nachtclubs’

Als de horeca vanaf komende week weer tot 01.00 uur open mag blijven, dan is dat goed voor de gewone cafés en restaurants. Voor de nachthoreca “betekent dit niets”, stelt voorzitter Robèr Willemsen van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) in een eerste reactie.

“De overheid doet nu of ze daar ook wat voor betekent, maar dat is niet zo.” In gesprekken met de ministeries kwamen de langere openingstijden afgelopen week al aan de orde, zegt Willemsen.

Daarnaast lijkt het plan om de nachtclubs en discotheken te openen met verplicht testen vooraf post te hebben gevat bij de overheid, geeft Willemsen aan. KHN ziet daar echter niets in. “De doelgroep van de nachthoreca heeft zich niet laten boosteren en zal zich ook niet laten testen. Die gaan dan naar illegale feestjes en dan heb je er helemaal geen grip meer op.”

Reageer of discussieer mee

Vond u Horeca blij met latere opening, ‘maar geen oplossing voor nachtclubs’ nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Horeca blij met latere opening, ‘maar geen oplossing voor nachtclubs’” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…