KWF Kankerbestrijding collecteert van 4-10 september met QR-code

KWF Kankerbestrijding collecteert van 4-10 september met QR-code

Tijdens de nationale collecteweek van KWF Kankerbestrijding (4 tot en met 10 september) wordt in gemeente Medemblik weer huis-aan-huis gecollecteerd. Dit jaar ruilen collectanten de collectebus in voor het collectebord met QR-code. Mensen die iets over hebben voor het goede doel kunnen eenvoudig doneren door de QR-code te scannen met hun telefoon.

“KWF maakt als eerste goed doel in Nederland de overstap naar een volledig digitale huis-aan-huis collecte”, zegt Monique Blaauboer, voorzitter van collecteteam Medemblik. “Het digitale betaalverkeer is al jaren in opmars. En het is prettiger voor onze collectanten, die nu niet meer met een bus met geld op straat hoeven. Om te doneren, scannen mensen gewoon de QR-code die op het collectebord staat, en de betaling verloopt vervolgens via iDEAL. Eenmalig, veilig en vrijblijvend. De collectebussen zijn allemaal teruggestuurd naar KWF en die worden gerecycled.” Voor mensen zonder smartphone heeft iedere collectant een flyer (niet-thuiskaart) bij zich. Daar staat onder andere het rekeningnummer van KWF op, zodat ze een gift kunnen overmaken.

Laatste munten geteld

De vertrouwde KWF winkelbusjes zijn inmiddels ook voor de laatste keer geleegd. De opbrengst uit onze gemeente was maar liefst 807,- euro. Vanaf nu kunnen winkeliers en sportkantines zelf een donatiebox aanvragen en een actie starten via www.kwf.nl/winkelinactie.

1 op de 3 krijgt kanker

Vorig jaar werd in Medemblik 25.500,79 euro opgehaald. Monique Blaauboer: “Hartverwarmend dat zoveel mensen in onze gemeente het verschil willen maken voor mensen met kanker. Dit jaar hopen we weer op een mooi bedrag!” Dat is hard nodig, want nog altijd krijgt 1 op de 3 Nederlanders kanker. “En elke euro komt goed terecht. Naast kankeronderzoek maakt KWF ook zorg en ondersteuning mogelijk voor iedereen die geraakt is door kanker.”

Collectanten gezocht

Wil je ook helpen om zoveel mogelijk geld op te halen, aan de deur of via je mobiel? Het collecteteam in Medemblik is nog op zoek naar collectanten. Meld je aan via kwfmedemblik@gmail.com. Heb je de collectant aan de deur gemist? Geef dan via www.kwf.nl/collecte.

‘Tegen kanker, voor het leven’

Iedere Nederlander krijgt ooit te maken met kanker. Of je het nu zelf hebt, of iemand om wie je geeft, kanker ontwricht je leven. We zijn tegen kanker en vóór het leven. Voor op tijd erbij zijn. Voor de juiste behandeling. Voor je leven weer op de rit krijgen. Voor de beste zorg. En voor de grote en kleine dingen die het leven zo mooi maken. KWF investeert in het leven. Daarom financieren we niet alleen levens veranderend onderzoek, maar zetten we ons ook in voor een beter leven voor iedereen die leeft met en na kanker. Samen maken we het verschil. Omdat er zoveel is om voor te leven. Ga voor meer informatie over KWF naar de website: www.kwf.nl.

Reageer of discussieer mee

Vond u KWF Kankerbestrijding collecteert van 4-10 september met QR-code nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “KWF Kankerbestrijding collecteert van 4-10 september met QR-code” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

person showing both hands with make a change note and coins

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…