Nierstichting Kiest In Wassenaar Voor Collecteren Met Alleen Een QR-Code

Nierstichting Kiest In Wassenaar Voor Collecteren Met Alleen Een QR-Code

In de week van 19 t/m 25 september is de jaarlijkse collecteweek van de Nierstichting. In Wassenaar gebeurt de collecte uitsluitend via de QR-code. De collectant heeft geen collectebus bij zich, maar de donatie gebeurt via het scannen van de QR-code met de telefoon. Alle donaties dragen bij aan genezing van nierziekten. Zodat kinderen met een nierziekte weer mee kunnen doen.

Kinderen met een nierziekte hebben vaak maar één wens: gewoon lekker meedoen met andere kinderen. Spelen met vriendjes. Naar school fietsen. Sporten. Gamen. Logeren bij opa en oma … Maar hoewel je het vaak niet aan ze ziet, zijn dit soort normale activiteiten ongelooflijk zwaar voor jonge nierpatiënten. Tom Oostrom, directeur Nierstichting: ‘Kinderen met een nierziekte hebben weinig energie, mogen niet eten wat ze lekker vinden, moeten veel zware medicijnen slikken en soms zelfs dialyseren. Dat is slopend. Maar ze geven niet op. Daarom zijn ze voor ons jonge helden. Voor hen willen we er zijn. Nu en later.’

QR-code Collectevrijwilligers maken het verschil voor nierpatiënten

Samen kunnen we ervoor zorgen dat kinderen met een nierziekte weer mee kunnen doen. Door er aandacht voor te vragen en meer onderzoek te doen. De Nierstichting krijgt geen structurele financiële steun van de overheid en is afhankelijk van giften en donaties. “De inkomsten uit de collecteweek zijn dan ook erg belangrijk voor de Nierstichting”, benadrukt Cees de Krijger, Regiomanager van de Nierstichting. Wij zijn ieder jaar ontzettend blij met de inzet van onze collectanten en de steun van donateurs.” Help ook mee. Geef aan de collectant of doneer via nierstichting.nl.

100% QR-code collecte

Dit jaar introduceren we in Wassenaar de 100% QR collecte. De collectant heeft dan geen collectebus bij zich, maar het dit jaar nieuw geïntroduceerde QR-drager. Daarop staat de QR-code afgebeeld. Deze vernieuwende wijze van collecteren maakt dat de collecte aansluit bij de huidige betaalopties en is veiliger en handiger bovendien.

De 100% QR collecte is een gezamenlijk initiatief van een groot deel van de collecterende fondsen. Samen met andere fondsen haalt de Nierstichting het komende jaar donaties op met een collecte waar geen contant geld meer aan te pas komt en uitsluitend door middel van het scannen van de QR-code wordt gedoneerd. Een donatie via QR is – net als een contante gift – eenmalig, veilig en anoniem. Meer informatie: https://nierstichting.nl/qa/qr-collecteren/

Aanmelden als collectant of wijkcoördinator voor de Nierstichting

Aan de Nierstichting zijn inmiddels ruim 40.000 collectevrijwilligers verbonden. Toch worden nog niet alle huishoudens in Wassenaar bereikt. Ook u kunt helpen als collectant tijdens de collecte met twee uur van uw tijd. En met uw inzet echt verschil maken. Niet alleen voor jonge helden, maar voor alle nierpatiënten. Aanmelden kan via www.nierstichting.nl/2uur.

Reageer of discussieer mee

Vond u Nierstichting Kiest In Wassenaar Voor Collecteren Met Alleen Een QR-Code nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Nierstichting Kiest In Wassenaar Voor Collecteren Met Alleen Een QR-Code” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…