Prik met Janssen gehad? Na vier weken pas QR-code

Prik met Janssen gehad? Na vier weken pas QR-code

Wie op of na zaterdag geprikt is met het coronavaccin van Janssen moet vier weken wachten op een groen vinkje in de CoronaCheck-app. Dat was twee weken maar het vaccin heeft volgens het Outbreak Management Team (OMT) meer inwerktijd nodig. Na twee weken beschermt de prik al wel optimaal tegen milde coronaklachten, maar de bescherming tegen ernstige klachten neemt de weken daarna nog verder toe, aldus het OMT.

Wat als je je Janssen-prik eerder kreeg?

Mensen die hun prik met Janssen vóór 14 augustus kregen kunnen nog wel na twee weken een werkende QR-code aanmaken in de CoronaCheck-app. Premier Mark Rutte vraagt deze mensen wel zich voor het verstrijken van de vier weken “zo op te stellen alsof het vaccin nog niet volledig werkzaam is”.

In eerste instantie konden mensen die waren geprikt met Janssen direct een groen vinkje krijgen in de app. Zo konden ze na hun vaccinatie direct gaan “dansen met Janssen”, aldus coronaminister Hugo de Jonge eind juni. Toen het aantal coronabesmettingen begin juli snel begon te stijgen, werd het interval tussen de prik en het vinkje al opgehoogd naar twee weken.

Reageer of discussieer mee

Vond u Prik met Janssen gehad? Na vier weken pas QR-code nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Prik met Janssen gehad? Na vier weken pas QR-code” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…