’QR-code biedt geen garantie’

’QR-code biedt geen garantie’

De invoering van de coronapas met QR code in de horeca wordt gezien als een middel om de risico’s op een coronabesmetting te verminderen, begint Mike van Zeist zijn betoog.

Echter, ook na te zijn gevaccineerd kan iemand nog steeds het virus oplopen en anderen ermee besmetten. Controle op inenting biedt dus geen enkele garantie voor anderen in de directe omgeving van gevaccineerden. Waarom dan al die heisa? Het virus zal onder ons blijven en mensen zullen het oplopen. Het aantal positief geteste mensen is dan ook minder relevant dan het aantal dat in het ziekenhuis belandt. Dat het hier voornamelijk ongevaccineerden betreft lijkt mij een helder argument om een vaccinatie te halen en niet langer de verantwoordelijkheid voor de eigen gezondheid bij anderen te leggen.

Reageer of discussieer mee

Vond u ’QR-code biedt geen garantie’ nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “’QR-code biedt geen garantie’” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…