Testen voor toegang tot feesttent maar met enkel QR-code naar vol café: bijzondere situatie dreigt tijdens carnaval

Testen voor toegang tot feesttent maar met enkel QR-code naar vol café: bijzondere situatie dreigt tijdens carnaval

EINDHOVEN – Met een QR-code naar een stampvol café maar alleen met een negatieve testuitslag toegang tot een grote carnavalstent. Een kolderieke situatie dreigt voor komende carnaval. Volgende week neemt het kabinet een definitief besluit.

De aangekondigde versoepelingen per 18 februari gelden met name voor binnenlocaties tot 500 bezoekers. Daar mogen bezoekers binnen met een QR-code en hoeven ze geen afstand meer te houden. Locaties met meer bezoekers moeten vooralsnog werken met vaste zitplaatsen. Met 500 bezoekers krijgen horeca-ondernemers de grote carnavalstenten, bijvoorbeeld op de Markt in Eindhoven, echter niet vol.

Reageer of discussieer mee

Vond u Testen voor toegang tot feesttent maar met enkel QR-code naar vol café: bijzondere situatie dreigt tijdens carnaval nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Testen voor toegang tot feesttent maar met enkel QR-code naar vol café: bijzondere situatie dreigt tijdens carnaval” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…