Zo maak je een QR-code na je boosterprik

Zo maak je een QR-code na je boosterprik

Een QR-code in de CoronaCheck-app is na de tweede vaccinatie negen maanden geldig. Daarom is het belangrijk om na de boosterprik een nieuwe QR-Code aan te maken. Dit moet je zelf doen in de CoronaCheck-app. In dit artikel leggen we uit hoe je de nieuwe QR-code aanmaakt na een boosterprik.

Je kunt meteen na het krijgen van de boosterprik je nieuwe QR-code aanmaken:

Open de CoronaCheck-app op je telefoon
Klik op het ‘+’ teken rechtsbovenin de app
Selecteer de optie ‘Vaccinatiebewijs’
Kies onderin het scherm voor ‘Log in met DigiD’
Na het inloggen met DigiD koppelt jouw telefoon de gegevens van je laatste vaccinatie met de CoronaCheck-app.

Selecteer de optie ‘Maak bewijs’.
Na het aanmaken van het nieuwe bewijs is je QR-code is weer actueel.

Papieren QR-code

Wil je zonder de CoronaCheck-app een QR-code maken. Ga dan naar coronacheck.nl/print/ en volg de stappen op de website.

Reageer of discussieer mee

Vond u Zo maak je een QR-code na je boosterprik nu een leuk artikel laat het hier weten. Wij doen onze uiterste best om nuttige informatie te verzamelen. Dit artikel “Zo maak je een QR-code na je boosterprik” mag u delen met anderen 😉

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Wist u dit?

Een QR code maken is gemakkelijk snel en simpel. Een QR code is handig voor de horeca, zo kan men op afstand bestellen. Een QR code is handig om kleine betalingen te ontvangen na scannen van een QR code. Er zijn zo veel meer toepassingen te vinden op deze website waar een QR code handig voor zou zijn.

Hoe QR-codes de naamsbekendheid vergroten
Merkbekendheid is uiterst belangrijk voor bedrijven om hun eerste connecties met klanten te leggen en de waarde van hun merk te begrijpen. Door een sterke merkidentiteit op te bouwen en deze te gebruiken om de bekendheid van uw merk te vergroten, zullen uw producten en diensten zichzelf uiteindelijk op de markt brengen – allemaal dankzij de erkenning die uw merk heeft verdiend. Lees verder…